Veel gestelde
vragen
Heb je een vraag?
Grote kans dat je het antwoord hieronder vindt. We hebben de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!
Betaalinformatie
Via welke manieren kan ik betalen?
U kan veilig betalen via iDEAL, Klarna, bankoverschrijving of pinnen bij levering.
Ik mis een factuur, kan ik deze opvragen?
Geen probleem, neem contact met ons op en wij sturen u per e-mail een kopie van uw factuur toe.
Is de levertijd afhankelijk van de betaling?
Uw bestelling verwerken wij pas als uw betaling bij ons binnen is. Indien u kiest voor een betaling middels een bankoverschrijving dan duurt het doorgaans langer voordat uw betaling bij ons binnen is.
Kan ik achteraf betalen?
U kan achteraf betalen middels Klarna. Betalen met contact geld of creditcard is helaas niet mogelijk. Als op moment van levering de betaling niet kan worden voldaan dan kunnen wij uw bestelling helaas niet uitleveren en worden en opnieuw leveringskosten in rekening gebracht. Zorg dus altijd voor voldoende pin-limit op moment van levering.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Onze prijzen in de webshop zijn altijd inclusief BTW en exclusief verzendkosten, deze worden in de winkelwagen in de totaalprijs meegerekend.
Verzendkosten en levertijd
Wat is de levertijd van mijn product?
De levertijd van rolluiken, rolpoorten en maatwerk onderdelen is 3 – 5 weken. Standaard onderdelen leveren wij uit binnen 1- 2 werkdagen.
Betaal ik verzendkosten?
Voor bestellingen boven de € 1500,00 komen wij uw bestelling geheel gratis bij u thuisbrengen in Nederland. (m.u.v. de Waddeneilanden)
Rolluiken en rolpoorten leveren wij voor € 44,95 per adres voor de deur. Voor kleine onderdelen zijn de verzendkosten € 7,25 (pakketservice DHL)
Kan ik mijn product zelf afhalen?
Afhalen van uw bestelling is zeker mogelijk. U ontvangt van ons bericht zodra uw bestelling gereed is om afgehaald te worden bij ons magazijn, Bijsterhuizen 1102G34 te Nijmegen. Let op! Afhalen is alleen mogelijk van maandag tot en met vrijdag op afspraak.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Indien u de bestelling in het buitenland geleverd wil hebben dan dient u zelf zorg te dragen voor het transport. Wij leveren dan uw bestelling af bij uw transportdienst in Nederland.
Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
De dag van levering van uw bestelling is afhankelijk van de regio waarin u woont. Onze leveringen zijn altijd op afspraak, met uitzondering van onze losse onderdelen, welke met pakketpost DHL worden verzonden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als uw order gereed is voor verzending ontvangt u van ons een e-mail met de afleverdatum en een tijdvak wanneer u uw bestelling mag verwachten. De chauffeur belt u een half uur voor levering zodat u niet de hele dag thuis hoeft te blijven wachten! Indien er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen en/of de betaling te voldoen, dan zullen er voor een nieuwe levering kosten in rekening worden gebracht.
Wat is de status van mijn bestelling?
Als SBL rolluiken uw bestelling en betaling in goede orde heeft ontvangen krijgt u een orderbevestiging per e-mail. Op dat moment staat uw bestelling pas in productie en kan u uw order niet meer wijzigen/ annuleren.
Retour en klachtenprocedure
Hoe plaats ik een bestelling?
Via onze webshop kan u eenvoudig een maatwerk rolluik of rolpoort samenstellen. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op!
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Uw bestelling komt bij ons binnen en wordt gecontroleerd. Mocht uw bestelling onduidelijk zijn dan nemen wij nog contact met u op om fouten te voorkomen. Daarna ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.
Kan mijn product nog gewijzigd worden?
Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Na 24 uur zit uw order al in het productieproces en is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht.
Waar vind ik technische gegevens van de producten?
Lees onze pagina zelf inmeten en zelf monteren voor alle technische informatie betreffende rolluiken en rolpoorten.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u een kwaliteit product te leveren kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kan u kenbaar maken via ons contact formulier. Wij zullen dan binnen 24 uur uw klacht in behandeling nemen en contact met u opnemen.
Waarom zijn de producten zo voordelig?
SBL rolluiken kan u de scherpste prijs bieden omdat u de producten zelf inmeet en monteert!
U kan altijd contact met ons opnemen voor advies en technische ondersteuning.
Klantenservice
Waar vind ik jullie contact gegevens?
Zie onze contact pagina.
Monteren jullie ook?
SBL rolluiken richt zich uitsluitend op de verkoop van rolluiken en rolpoorten. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden. Montage via SBL rolluiken is alleen mogelijk in regio Nijmegen, Arnhem en Eindhoven.
Wel kunnen wij u via onze partners een montage ploeg aanbieden die ervaring hebben met het installeren van onze producten. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte!
Kan ik advies krijgen voor mijn specifieke situatie?
SBL rolluiken wil u graag adviseren met welke maten u rekening zou moeten houden om uw project te laten slagen. Let wel op dat u altijd eindverantwoordelijk blijft voor de meting! Stuur ons een foto van uw situatie met hierbij de door u berekende maten en uw wensen.
U kunt deze e-mail sturen naar info@sblrolluiken.nl
Hoe moet ik mijn product opmeten?
Zie de zelf inmeten pagina
Op welke manier kan ik mijn product monteren?
Zie de zelf monteren pagina
Kan ik de producten ergens bekijken?
U kan onze producten op afspraak bekijken in ons magazijn: Bijsterhuizen 1102G34 te Nijmegen.
Hoe kan ik mijn motor afstellen?
Zie de zelf monteren pagina
Inmeten van Rolluiken
Hoe moet ik mijn rolluiken inmeten?
Zie de zelf inmeten pagina
Welke omkasting zijn er beschikbaar?
SBL rolluiken levert vierkante omkasting, halfrond en ronde omkasting. De vierkante omkasting is standaard en het meest voorkomende omkasting in Nederland.
Welke kleuren zijn er beschikbaar?
Zie de RAL kleuren pagina
Welke type bediening (band / buismotor) is mogelijk?
Zie de soorten rolluiken pagina
Welke afstandsbedieningen / schakelaars zijn beschikbaar?
Zie de losse onderdelen webshop
Welke geleiders zijn er beschikbaar?
Zie de zelf inmeten pagina
Montage van Rolluiken
Hoe moet ik mijn rolluiken monteren?
Zie de zelf monteren pagina
Garantie
Hoe lang krijg ik garantie op mijn product?
SBL rolluiken geeft 5 jaar fabrieksgarantie op rolluiken, rolpoorten en buismotoren.
Wat valt er allemaal onder de garantie?
Lees onze pagina garantie voor meer informatie.