Bestellingen annuleren of wijzigen Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk terugbetalen.
Lokale monteur helpt u graag verder Mocht u vragen en/ of klachten hebben over een rolluik of rolpoort die geïnstalleerd is door onze lokale dealer, dan verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice van uw lokale dealer. De dealer heeft het product aan u geleverd en kan u dus verder helpen.
Mocht u niet tevreden zijn met de behandeling van uw klacht, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Vermeld bij het melden van uw vraag of klacht altijd het ordernummer, zodat wij u beter van informatie kunnen voorzien en oplossingen kunnen bieden.